Bill Hader, sarja autor, on öelnud, et „Barryt“ kutsutakse komöödiaks ainult seetõttu, et see on kolmekümne minuti pikkune. See on muidugi pooleldi nali, kuid sari ei karda käsitleda süngeid teemasid emotsionaalse aususega. Peategelane Barry ei taha enam palgamõrvar olla – aga kas sa saad lihtsalt sellise otsuse teha pärast seda, kui see on olnud terve su elu? Vaatajale jätavad tugeva mulje ka kõrvaltegelased ja nende iseloomud. Sally, näitlejaks pürgiv traumatiseeritud egoist. Fuches, Barry isafiguur ja hoolimatu boss. Hank, rõõmsameelne mafioso. Mitte keegi ei ole turvalises olukorras, kõik peavad otsa vaatama iseendale. Pean lisaks mainima, et näitlejad on fantastilised.


Sarja läbiv teema on inimese tõeline olemus. Kui kaua on võimalik varjata tõde iseenda ja teiste eest? Tegeletakse trauma tagajärgede, leina, kättemaksu ja maskuliinsuse tähendusega. Kuna pool tegevustikust leiab aset näitlemise maailmas, pilkab „Barry“ Hollywoodi, kus kunst kommertsialiseerub ja algoritmid otsustavad, kes elab või sureb. Kohati tundub näitlejate maailm karmim kui maffia.


Režii on huvitav, Bill Hader toob oma kaadritesse mõtlikud pausid ja märulistseenidesse päriselulise brutaalsuse. Süžee on täis pöördeid ning pigem kiiretempoline, osaliselt episoodide lühikese kestvuse pärast, ja ei karda võtta riske: iga hooaeg paneb oma loo väljapääsmatusse olukorda ja vingerdab ennast seejärel sealt välja. „Barry“ on pälvinud Emmysid ja muid taolisi auhindu.

„Barry“ neljas ja viimane hooaeg algab 16. aprillil.